DobrushModel pengubah jenis kering kuasaApa kelebihan prestasi yang unik

  • masa pelepasan:2024-04-02 22:26:15
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:176
  • Penerangan pantas:

    Dobrush, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-

Kandungan artikel
ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

DobrushPeringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isyarat data suhu angin atau inti besi mengikut resistor pengukuran suhu sistem termistir PTC yang terpisah dalam angin tegangan bawah. Apabila suhu pembuluh pengubah naik lagi, perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi, isyarat data perjalanan suhu berlebihan mesti dipindahkan ke sirkuit penyelenggaran sekunder, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Aeroporto della Malpensa[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.


DobrushModel pengubah jenis kering kuasaApa kelebihan prestasi yang unik



Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca,DobrushPengubah terjun minyak 315, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali,DobrushTank penyimpanan minyak pengubah minyak yang ditenggelamkan,DobrushBerapa harga pengubah 1600KVA, dan kemudian lukis sampel minyak.

Pada masa itu hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

konsumPengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:


DobrushModel pengubah jenis kering kuasaApa kelebihan prestasi yang unik



Solusi bunyi pengubah jenis kering

Konsultasi terakhirKawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Beberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubah

Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

DobrushJika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Mod wayar pengubah jenis kering:

DobrushMaklumat produk lain
  • MemphisJembatan boarding bergerakMaklumat Pelaburan

    MemphisJembatan boarding bergerakMaklumat Pelaburan

  • Bandar lama GdanskJembatan naik bergerak hidraulikMain peranan anti-kecurian

    Bandar lama GdanskJembatan naik bergerak hidraulikMain peranan anti-kecurian

  • Bandar lama GdanskPlatform mengangkat selai aluminium elektrikPerlu penyelenggaraan untuk memanjangk

    Bandar lama GdanskPlatform mengangkat selai aluminium elektrikPerlu penyelenggaraan untuk memanjangk

  • Bandar lama GdanskMesin pembukaan hidraulikKerja penyesuaian operasi ekonomi

    Bandar lama GdanskMesin pembukaan hidraulikKerja penyesuaian operasi ekonomi

  • KisaranPemulihan pengubah kuasaUntuk menyuntik darah segar

    KisaranPemulihan pengubah kuasaUntuk menyuntik darah segar

  • KwangyangPembuat platform angkat hidraulikMempunyai kesan pemanduan yang baik

    KwangyangPembuat platform angkat hidraulikMempunyai kesan pemanduan yang baik

  • KwangyangJembatan boarding logistikKaedah apa yang digunakan untuk beroperasi

    KwangyangJembatan boarding logistikKaedah apa yang digunakan untuk beroperasi

  • PSV EindhovenJembatan naik bimbit ForkliftLangkah-langkah rawatan suhu tinggi

    PSV EindhovenJembatan naik bimbit ForkliftLangkah-langkah rawatan suhu tinggi

  • segera:Peringatan: Maklumat DobrushModel pengubah jenis kering kuasaApa kelebihan prestasi yang unik memberi anda DobrushModel pengubah jenis kering kuasaApa kelebihan prestasi yang unik oleh syarikat kami, perkhidmatan DobrushModel pengubah jenis kering kuasaApa kelebihan prestasi yang unik dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk DobrushModel pengubah jenis kering kuasaApa kelebihan prestasi yang unik, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian DobrushModel pengubah jenis kering kuasaApa kelebihan prestasi yang unik. DobrushModel pengubah jenis kering kuasaApa kelebihan prestasi yang unik di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di DobrushModel pengubah jenis kering kuasaApa kelebihan prestasi yang unik, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!